22 Nisan 2013 Pazartesi

ODY Belgesi

Rota 1 trafik mevcut hacmi hakkında verileri kullanarak, Fehlig her zaman bir serbest akışını güvence altına alacak bir fiyat sistemi çalıştı. Daha düşük gelirli insanlara karşı ayrımcılık olabilir çünkü Ama çözüm tatmin edici değildi. Insanlar açık piyasa üzerindeki izinleri satın almak ve satmak için izin sonra, yol belli bir miktar her hafta izin sürücülerin izin veren: Yani, çevre düzenleme yenilikçi bir konsept borçlanma yeni bir fikir önerdi Fehlig. Fikir ticari güç tesislerinden kaynaklanan hava kirliliğinin kontrol ticarete konu olan izinlerin başarılı kullanımı taklit eder. Tekrar Fehlig bir sıkışık yol için bir serbest akan ifade şeritli garanti etmek için gerekli olacağını kaç izin kabul. "Bu yüzden sizin için ticaret olduğunuz tüm ifade şeritte sürücü hakkıdır" dedi. Onların izni gerekmez insanlar aslında para kazanabilirsiniz. "O sosyal sermaye bu sorunu gidermek için başladı," ODY Belgesi dedi. "Ben bir büyük bir başarı olduğunu düşünüyorum." "Bir işsiz kişi olsaydı, bir meslek sahibi olarak yolda sürücü gibi çok doğru olurdu," dedi. "Ben bu tez hakkında gerçekten güzel ne olduğunu düşünüyorum, ne gerçekten kılan." Kornhauser Bu izin sadece New Jersey insanlara ya da sürücüleri daha geniş bir dizi giderdim olmadığı gibi, çalışmış olması gerekir birçok lojistik sorunları olduğunu vurguladı. Ama, dedi, o fikir daha fazla dikkate garanti göstermiştir. "Onun yayınlanan bu bazılarını almak mümkün olacağını düşünüyorum" dedi. "Ve o bir ulusal, hatta uluslararası bir tartışma başlatmak düşünüyorum." Onun bir parçası için, Fehlig sürekli bir parçası olan bir gerçek dünya sorunu ele olması mutlu banliyö Atlanta büyüyen hayatı. "Atlanta durum sadece bina yollar devam edemez kanıtıdır," dedi. Mezun olduktan sonra, ODY Belgesi, uluslararası bir çalışmaya başlayacak ulaştırma mühendisliği ve danışmanlık şirketi. Onun tezi, dedi, ona bir sürü verdi onu seçim yapmak güven. "Bu bir anlamda gerçek dünyaya gidiyor için harika Ben bu konularda güçlü bir teorik arka plan var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder